Extra funkciókért lépj be!

A bankok is digitalizálódnak, a K&H jelentősen ebbe az irányba fejleszt
Manapság minden szektor arra kényszerül, hogy szolgáltatásait egyre színvonalasabb digitális szolgáltatássá transzformálja. A bankszektorban most nagy tömegben zajlik az efféle innováció. A K&H Bank vezérigazgatóját kérdeztük Brüsszelben, hogy ők hol tartanak a folyamatban.
Megjelent: 2016. 09. 30. péntek 14:00

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
rik scheerlinckk&h bankbankdigitalizációweboldalmobilapplikációvideóchate-bankelektronikusinnováció

RIK SCHEERLINCK (vezérigazgató, K&H Bank):

Különféle benyomásaink vannak, szerintem a legtöbb ügyfelünk – és nem ügyfelünk – a weboldalunk lényeges megújulását láthatja. Nagyon jó kalkulátorok vannak az oldalon, szimulálni lehet jelzáloghitelek, kölcsön ügyletek lefutását. Van visszahívás gomb is, amely kapcsolatot teremt a telecenterrel. Jelentős ezek használata, ugyanis kb. 820 ezer fő látogatja az oldalunkat éves szinten. Aztán ott az e-bank. Teljesen megújítottuk az e-bank szolgáltatásunkat, jelenleg kb. 300 ezer aktív e-bank felhasználónk van. Végül, de nem utoljára – talán kezdhettem volna ezzel, van egy nagyon vonzó , és jól működő mobil alkalmazásunk, és az elmúlt egy évben megdupláztuk ennek a felhasználószámát. Ami igazán nagyszerű, hogy azok, akiknek ujjlenyomat leolvasós okostelefonjuk van, ezen az alkalmazáson keresztül az e-bankba is bejelentkezhetnek. Nagyon kényelmes a használata: nem kellenek rubrikák, kártyák hozzá.  Az elmúlt időszakban úttörők voltunk a távtanácsadásban is: elkezdtünk alkalmazni  egy TV monitorhoz kapcsolt szolgáltatást, a video-tanácsadást. Ezt a prémium banki szolgáltatásként már 3 éve kínáljuk. Az elmúlt 18 hónapban eléggé aktívak voltunk videó tanácsadásban jelzáloghitelre vágyó magánszemélyek vagy kkv-k számára   azon bankfiókokban, ahol ezeket nem kínálják. Elég jelentősen befektettünk mindezekbe, biztosítói oldalon is. Van egy egyedi oldalunk, ahol könnyen meg lehet tekinteni, hogy milyen biztosítása van valakinek, mekkora értékben. Káresemény  miatti kárigény esetén is egyeztetés-mentesen, vagy kevés egyeztetéssel intézhető a kárigény és a kifizetés.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS