Extra funkciókért lépj be!

A nyeresége triplázására készül idén a Vienna Life Biztosító
A cég már 2015 során is tudott nyereséget elérni – történetük során először, de idén már annak a háromszorosát, a 360 millió forintot fogják vélhetően elérni. Javul a biztosítási piac szerkezete is, ebből is profitálnak, de új, online irányba erősítő stratégián is dolgoznak.
Megjelent: 2016. 06. 08. szerda 10:00

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
vadas-földvári anettvienna life biztosítóbiztosításnövekedésunit linkedéletbiztosításvignyereség

A Vienna Life Biztosító 2015 során 14,3 milliárd forint díjbevételt ért el. Ez 123 millió forintos nyereséget és 2,05 milliárd forint új szerzést jelentett a társaság számára, egyre jobb minőségű portfólió mellett – mondta el Vadas-Földvári Anett, a biztosító vezérigazgatója a budapesti sajtóeseményükön.

 

Mint kiemelte, az életbiztosítási területen 13-ik helyezés az övék a piacon, 2,9% piaci részesedésüknek köszönhetően. Az életbiztosítási biztosítások területén évi 2-3%-os növekedés tapasztalható a szektorban, ebben az ágazatban a Vienna Life középtávon a 8-ik helyet célozza meg. A folyamatos díjas unit linked piacon előrébb járnak a rangsorban, 8-ik helyezéssel, 6,2% piaci részesedés mellett. A folyamatos díjas szerződések állománya a piacon 3-4%-kal bővül. Ez Vadas-Földvári szerint azért történik néhány nehezebb évet követően, mert változott a szabályozói környezet, a szerzési jutalékok mérséklődnek, a nyugdíjbiztosítások adójóváírása attraktívabbá teszi a termékeket. Ugyanakkor az egyszeri és eseti díjas termékek esetében 5-10% visszaesés tapasztalható a gyenge hozamkörnyezet miatt. Az utasbiztosítások területén 5-7% piaci bővülés látnak a hazai vásárlóerő növekedése, és a terrortól történő félelem miatt. Az egészségbiztosítások területén is 5-10% növekedést prognosztizálnak, így összességében bizakodóak, hiszen egy javuló biztosítói környezetben tudnak tovább bővülni.

 

Ennek megfelelően a Vienna Life Biztosító célkitűzései közé tartozik, hogy 2016 során 15,1 milliárd forint díjbevételt érjenek el, ami mellé már 363 millió forint nyereséget tűztek ki célul, ami valójában egy triplázás a 2015-ös évi nyereséghez képest. Az első három hónapban 85 millió forint volt az adózás előtti eredmény, amellyel már meghaladták a tavalyi éves eredményüket, így idén biztosra veszik, hogy jelentős növekedés lesz. Az új szerzésben 9% minőségi üzletszerzéssel (+2,24 milliárd forint) kalkulálnak az év egészére.

 

A célszámok eléréséhez a stratégián is „igazítottak”. Mint a vezérigazgató kiemelte, minőségi üzleti környezetben szeretnének működni, egyre inkább elektronikus ügyfélkapcsolat mellett. Év végétől az elektronikus aláírást is bevezetik, minél kevesebb papírt szeretnének nyomtatni és minél kevesebb borítékos levelet terveznek kiküldeni (csak minimális éves értesítőt), új CRM rendszeren dolgoznak, az online értékesítést erősítik és az új üzletek minimum harmadát már online felületen várják – emelte ki Vadas-Földvári Anett.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS