SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Íme Fruzsi, aki profin felépítette a vlogját, és már e - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Íme Fruzsi, aki profin felépítette a vlogját, és már ebből él
Még csak 22 éves, de havi másfél milliós nézettsége van. Viszkok Fruzsi pár év alatt saját kis szépségápolási médiabirodalmat épített, amiből meg is tud élni. Szép teljesítmény. 10 pontban összefoglaltuk, hogy hogyan dolgozik, meddig jutott és milyen célokat tűzött ki maga elé.
Megjelent: 2016. 06. 01. szerda 10:00

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
viszkok fruzsivloggermédiablogszépségápoláskozmetikavideóközösségi médiastartupfiatal

Viszkok Fruzsi 5 éve vezeti a blogját, és három éve az életmóddal foglalkozó Youtube-csatornáját. Abszolút hobbiként indult számára. Amikor elkezdett érdeklődni a szépségápolás iránt, felfedezte az ilyen videókat a Youtube-on. Arra gondolt egy nap, hogy megpróbálja, hogy ő hogyan tudna ilyen tartalmakat gyártani. Aztán annyira megszerette és annyira pozitívak voltak a visszajelzések, hogy ma már csak ezzel foglalkozik. Kérdésünkre azt is elmondta, hogy "igen, ebből él". Fruzsinak a Youtube-csatornáján most 132 ezer feliratkozója van, ami kb. másfél milliós nézettséget jelent havonta. Instagram-on 90 ezer ember követi, a Facebook-on pedig 44 ezren. Az üzleti modellje is érdekes, elmesélte nekünk azt is.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS