SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Nehezen fog megtérülni az irreálisan drága esztergomi va - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Nehezen fog megtérülni az irreálisan drága esztergomi vasútvonal
Az esztergomi vasútvonal felújítása már 2008-ban megkezdődött az újpesti vasúti híddal rekonstruálásával. Már így is rengeteg pénzt nyelt el ez a projekt és most újabb 50 milliárdot költhetnek rá, evvel a beruházás elérheti a 120 milliárd forintos összköltséget.
Megjelent: 2017. 01. 23. hétfő 14:00

SZAKÉRTŐ

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
Bucsky Péterfigyelővasútvonalesztergomfelújítás

A rekonstrukció 2008-ban úgy indult az Újpesti vasúti híddal, hogy ezzel a MÁV keresztülhúzta a főváros terveit, miszerint az átkelő helyén uniós forrásból egy új, közúti-vasúti híd épüljön. A társaság a sietséggel magának sem segített, hiszen a vonal többi részének a felújítása csak jóval később, 2013-ban kezdődhetett, így a szükségesnél többször kellett lezárni. Igaz, az utasok elszoktatása – sokan nem szeretnek pótlóbuszra szállni – statisztikai értelemben előmozdítja a sikert: ha valóban elkészül a projekt, várhatóan tényleg emelkedik a viszonylatot igénybe vevők száma.

 

A teljes cikket az idei Figyelő 2. számában olvashatja el.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS