Extra funkciókért lépj be!

Keresik az év legjobb közösségi média oldalait és megoldásait a turizmusban
A hazai turisztikai cégek, szállásadók, szervezetek nagyon aktívak a Facebookon, sokan Instagramon is. A Tourism Social Media Awards 2017 a legjobb turisztikai közösségi média megoldásokat díjazza idén tavasszal, még lehet nevezni. A pályázat szervezőit kérdeztük a részletekről.
Megjelent: 2017. 03. 17. péntek 10:00

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
r. kovács dánielbradács andrásturizmusvendéglátáshotelszállásközösségi médiafacebookinstagramkenderesy nadinpályázatversenytsma

A turizmus.com és a Fészbuker.hu meghirdeti a Tourism Social Media Awards 2017 versenyt (www.tsma.hu), amelyen a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A TSMA szakmai partnere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Turizmus Kft. és a Front Page Communications.

 

Nevezési díj

A TSMA versenyre történő pályázás 2017-ben a TSMA támogatóinak köszönhetően ingyenes.

 

Nevezési kategóriák

"Az év legjobb közösségi média megoldásai" kategória díjaiért Magyarországon bejegyzett szálláshelyek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások nevezhetnek közösségi média oldalaikkal és kampányaikkal 3 alkategóriában (Social Branding, Social Content, Social Campaign). A pályázat feltétele, hogy a közösségi média oldalnak, tartalomnak vagy kampánynak 2016-ban kellett megvalósulnia.

 

1. Social Branding (integrált közösségi média jelenlét, pl. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, stb. oldalak)

  • Egy pályázó minimum két közösségi média felületen folyamatosan működő oldallal (pl. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, stb.) pályázhat.
  • A pályázónak be kell mutatnia az oldalak célját, működését, integráltságát, stb.
  • Egy turisztikai szolgáltatóhoz kapcsolódóan maximum egy pályázat nyújtható be ebben az alkategóriában.

 

2. Social Content (pl. innovatív vizuális megoldás, videó, játék, pályázat)

  • Kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal lehet pályázni. Ezek lehetnek szöveges tartalmak, vizuális megoldások (például 360 fokos képek), videók.
  • Egy pályázat olyan tartalomra is vonatkozhat, amely több közösségi média felületen is megjelent (pl. videó, amelyik futott a YouTube-on és a Facebook-on egyaránt).
  • Egy turisztikai szolgáltatóhoz kapcsolódóan maximum három pályázat nyújtható be ebben az alkategóriában.

 

3. Social Campaign (pl. közösségi médiában futó, pl. akciós csomagot hirdető vagy image kampány)

  • Közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet pályázni. Példák:
    • Akciót, speciális (szállodai) csomagot hirdető kampány
    • Image kampány
    • Álláshirdető / employer branding kampány
    • Nyereményjátékkal egybekötött értékesítési kampány
  • A pályázat vonatkozhat egy-egy közösségi médiában megjelent konkrét hirdetésre, annak megvalósítására (pl. Facebook hirdetés), de lehet egy nagyobb, integrált kampány része is.
  • Egy pályázat olyan tartalomra is vonatkozhat, amely több közösségi média felületen jelent meg (pl. videó, amelyik futott a YouTube-on és a Facebook-on egyaránt).
  • Egy turisztikai szolgáltatóhoz kapcsolódóan maximum három pályázat nyújtható be ebben az alkategóriában.

 

Nevezési határidő

A pályázatokat 2017. március 31-én pénteken 18 óráig az alábbi linken letölthető jelentkezési lapon lehet benyújtani. Azok a pályázatok érvényesek, amelyeket a leadási határidőig, hiánytalanul kitöltött és aláírt jelentkezési lapon adtak be a palyazat@tsma.hu email címen.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS