Extra funkciókért lépj be!

Így netezik a magyar: átnéztük a trendeket
Közép-Kelet Európában Magyarországon a legmagasabb a Facebook penetráció, a maga 61%-ával, az internethasználók aránya 76% a 16-74 évesek között. A legtöbben a 30-39 évesek szörföznek a világhálón. Nézzük meg közelebbről, hogy kik és mire használják Magyarországon az internetet.
Megjelent: 2017. 04. 07. péntek 09:55

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
cannual reportinternetezési szokásokinternetfacebookyoutubeinstagrammagyarokmagos bálint

A magyar facebookozók 53%-a nő. A regisztrált tagok közül a legtöbbet a 20-29 éves korosztály használja a közösségi oldalt, az összes felhasználó 27%-a ebbe a korcsoportba tartozik. A felhasználók 82%-a pc-ről, lap-topról vagy notebookról jelentkezik be. A felhasználók között van átfedés: Androidos készülékről a felhasználók 63%-a rátekint ismerőseire. Az iOS-t használók aránya csupán 17%.
Az egyelőre kevésbé elterjedt, de egyre növekvő népszerűségnek örvendő Instagramot a 15 év fölötti lakosság 8%-a használja, akiknek 44%-a férfi, 56%-a pedig nő. A fotók és videók megosztására korlátozódó közösségi oldalt 47%-ban a 20-29 éves korosztály használja, az instázók 30%-át pedig a 15-19 évesek teszik ki. Android készülékről a júzerek 73%-a jelentkezik be, míg iOS oprendszerről a felhasználók 42%-a.

A legnépszerűbb videómegosztó oldal, a YouTube penetrációja hazánkban 57%. A legnépszerűbb videó Majka és Curtis Belehalok című dalához készült klip volt 2015-ben. A legnagyobb közönsége a KerekMese csatornának volt, 298 644 643 megtekintéssel.
A legtöbbet netezéssel a párban élők töltik, az összinternetezők majdnem 30%-át teszik ki. Meglepő, hogy az egyedül élők böngésznek a legkevesebbet, pusztán világhálón barangolók 10%-a él egyedül.
A legtöbben e-mailezésre, keresésre, és azonnali üzenetküldésre használják az internetet. Vásárlásra csak a felhasználók 14,3%-a használja a világhálót. A legtöbbet látogatott weboldal a google.hu volt, a dobogó második fokán a facebook.com végzett, míg a harmadik leglátogatottabb oldal a youtube.com volt.

A legtöbben az Éden Hotel után kutattak. Pixwords puzzle megoldásai is sokakat izgatott, többeket, mint a Való Világ 7.
A kiskereskedelmen belül a e-kereskedelem aránya még alacsonynak mondható a maga 2,7%-ával, de az elektronikus vásárlások egyre bővülnek. A megvalósult tranzakciókon belül hazánkban a legtöbben különböző eszközöket, készülékeket vásárolnak, ez az esetek 18%-át jelenti. Közel azonos arányban költünk számítógépekre és szórakozásra az e-kereskedelmen belül.
Az internetes vásárlásaink alkalmával utánvéttel és készpénzben szeretünk fizetni leginkább.

Az adatok és infografikák forrása a Café Communications nemzetközi ügynökséghálózata, a weCAN éves kiadványa, a CANnual Report 2016.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS