Extra funkciókért lépj be!

Még mindig a rádióval lehet a legnagyobb tömeget elérni
Médiapiaci tévhiteket döntött meg egy új kutatás: a 18-39 éves korosztály 86%-a elérhető rádión keresztül egy hét alatt. Ez a szám igen jelentős. A kutatásból az is kiderült, hogy a legnagyobb tömeget rádión keresztül lehet elérni, egészen pontosan 7,2 millió ember hallgat rádiót
Megjelent: 2017. 05. 04. csütörtök 10:02

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
hanák tamásradio sales houserádióhallgatottságreklámhírekmédiamédium

Sokan úgy vélik, hogy rádiónak már nem sok jelentősége van, az internet és a televízió mellett labdába sem rúghat. Nem csak a laikusok gondolják: a Radio Sales House Kft. megkérdezte a, főként hirdetési, szakma jeles képviselői véleményét, majd összevetette a rendelkezésre álló kutatásokkal. Az eredmény meglepő volt: a prekoncepciókkal homlokegyenest mást mutatnak a számok. Ma Magyarországon a legnagyobb tömeget elérő médium a rádió, amivel 7,2 millió embert lehet elérni. Az újságokkal 6,5 millió, a tv-vel 5,8 millió, míg az interneten  5,4 millió főt lehet elérni.

Televíziózással napi átlag 5 órát töltenek az emberek, rádiózással, messze a szakma által gondoltnál, több, mint 4 órát. Valószínűleg ennek hatására van az a szintén megleppő tény, hogy az emberek 48%-a a hírekről a rádióban hall először.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS