Extra funkciókért lépj be!

Megnőtt a politika és a háttéremberek szerepe a médiában
Egyre csökken a tartalomszerkesztők befolyása a magyar médiaiparban, derült ki a Marketing & Média (M&M) listájából. Az M&M főszerkesztője, Simon Krisztián ezt sajnálatosnak tartja, hiszen így azok befolyása, ráhatása tűnik el, akik valóban felelősek a tartalomért.
Megjelent: 2017. 05. 19. péntek 10:05

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
simon krisztiánmarketing&médiam&mmédiatop 50legbefolyásosabb

Idén is nagy változások voltak megfigyelhetők a magyar médiaipar legbefolyásosabb embereit rangsoroló listán: több mint 30%-ban cserélődtek a szereplők. Ez azt mutatja, hogy nagyon komoly változások vannak a magyar médiapiacon. Ennek egyik oka abban keresendő, hogy a digitális trendek változása folyamatos megújulásra kényszeríti a szereplőket, így nagy a fluktuáció. A másik komoly befolyásolási tényezővel a politika bír, ami az utóbbi években egyre nagyobb hatással van a médiapiacra. Ennek köszönhetően az idén körülbelül egy tucatnyi ember került fel a listára, akiket a politika támogatott vagy a politikához közelállnak.

Az élen megvédte elsőségét Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója. A második helyen Andy Vajna kormánybiztos szerepel, aki a TV2 tulajdonosa is egyben. A dobogó legalsó fokán Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester szerepel, aki a tavalyi évben megvásárolta a Mediaworks-öt, Magyarország egyik legjelentősebb lapkiadóját.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS