SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
A bankszektorba is elkezdtek betörni a chatbotok - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

A bankszektorba is elkezdtek betörni a chatbotok
Számos lehetősége van az ügyfél és a bank közötti kommunikációnak, mint pl. email, telefon vagy a személyes ügyintézés. Ezek közé az opciók közé érkezett meg a chatbot is. Ez nagy segítség, ha az érdeklődő valamilyen rutinszerű dolog után érdeklődik, amit könnyű megválaszolni.
Megjelent: 2017. 07. 17. hétfő 09:21

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
körmendi györgyclementine consultingchatbotbanki ügyintézéschat

Az eddig használatos, hagyományos kommunikációs csatorták közé, amelyekkel az ügyfelek tartották a kapcsolatot a bankkal, megérkezett a chatbot is. A tendencia az, hogy a pénzügyi szolgáltatókhoz beérkező kérdések nagyrésze valamilyen rutinszerű megválaszolást igényel és ennek kielégítésére egy jó megoldás lehet a chatbot. A jelenlegi botok inkább azt tűzik ki célul, hogy olyasfajta információt adnak, amihez nem kell ügyfélazonosítás, ilyen például, hogy meddig van az adott bankfiók nyitva. Ezek a tecnológiák egyenlőre nem ambícionálnak többet annál, hogy egy alternatívát nyújtsanak a bank weblapján történő keresés helyett.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS