Extra funkciókért lépj be!

A bankszektorba is elkezdtek betörni a chatbotok
Számos lehetősége van az ügyfél és a bank közötti kommunikációnak, mint pl. email, telefon vagy a személyes ügyintézés. Ezek közé az opciók közé érkezett meg a chatbot is. Ez nagy segítség, ha az érdeklődő valamilyen rutinszerű dolog után érdeklődik, amit könnyű megválaszolni.
Megjelent: 2017. 07. 17. hétfő 09:21

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
körmendi györgyclementine consultingchatbotbanki ügyintézéschat

Az eddig használatos, hagyományos kommunikációs csatorták közé, amelyekkel az ügyfelek tartották a kapcsolatot a bankkal, megérkezett a chatbot is. A tendencia az, hogy a pénzügyi szolgáltatókhoz beérkező kérdések nagyrésze valamilyen rutinszerű megválaszolást igényel és ennek kielégítésére egy jó megoldás lehet a chatbot. A jelenlegi botok inkább azt tűzik ki célul, hogy olyasfajta információt adnak, amihez nem kell ügyfélazonosítás, ilyen például, hogy meddig van az adott bankfiók nyitva. Ezek a tecnológiák egyenlőre nem ambícionálnak többet annál, hogy egy alternatívát nyújtsanak a bank weblapján történő keresés helyett.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS