SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
A mobiltelefon az új pénztárca: újabb nagy banknál fize - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

A mobiltelefon az új pénztárca: újabb nagy banknál fizethetünk mobillal
November 2-től a bankkártya helyett elég egy erre alkalmas mobiltelefon a K&H ügyfeleinek, ha fizetni szeretnének, mert elindult a bank új digitális terméke: a K&H mobiltárca. A bank arra számít, hogy ennek segítségével a jövőben tovább növekszik a kártyás vásárlások száma.
Megjelent: 2017. 11. 07. kedd 11:32

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
martin jarolimk&hmobilfizetésbankkártyadigitalizáció

Új időszakba lép a digitalizáció a K&H Banknál: november elejétől több százezer Mastercard vagy Maestro bankkártyával rendelkező lakossági ügyfél, NFC funkcióval rendelkező androidos okostelefonnal bonyolíthatja a kártyás fizetéseket, azaz a vásárlások meghatározó részében nem lesz szüksége a bankkártyájára. Mobiltelefonnal pedig minden olyan helyen lehet vásárolni, ahol az érintéses bankkártyákat elfogadják.

A K&H mobiltárca bevezetése a bank stratégiájában kiemelt szerepet játszó digitalizációs lépések egyik fontos, újabb eleme. „Ügyfélközpontú stratégiánk egyik alappillére, hogy könnyű és gördülékeny banki és biztosítási megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek a mindennapi pénzügyeik intézésére. Ehhez fontos eszköz az egyszerűsítés és a digitalizáció. A K&H 2017-ig 6 milliárd forintot költött digitalizációs fejlesztésekre” – mondta Martin Jarolim, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezetője.

„A most induló okostelefonos megoldás még egyszerűbbé teszi a boltban a fizetést, hiszen elég lesz egy mobiltelefon is a vásárláshoz. Hiszünk benne, hogy a kényelem, amelyet ez a digitális megoldás nyújt, a következő időszakban még tempósabban megemeli majd a kártyás tranzakciók számát és összértékét. A mi célunk pedig nem más, mint hogy mielőbb és minél rugalmasabban alkalmazkodjunk ügyfeleink változó igényeihez.” – tette hozzá Martin Jarolim.

A K&H ügyfelei idén szeptemberig 45 millió alkalommal 340 milliárd forint értékben vásároltak a bankkártyájukkal, ami mintegy 30 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. Ezen belül az érintéses kártyás vásárlások száma 30,6 millió,  összértéke pedig megközelítőleg 173 milliárd forint volt. A K&H-nál ezzel a vásárlási tranzakciók számának és értékének növekedési üteme, ezen belül az érintéses tranzakciók aránya egyaránt a piaci átlag felett teljesít – tette hozzá Martin Jarolim.

A piaci előrejelzések is azt mutatják, hogy komoly növekedés várható az okostelefonos megoldások, így például a mobiltárcás fizetés terén. A mobiltárcás megoldásokat megalapozó érintéses fizetéseket nézve a magyar piac tavaly átlépett egy fontos szintet. Az MNB adatai szerint a kártyás vásárlások már több mint fele érintéses fizetés volt, a vásárlások összértékének pedig a 35 százalékát adták. A kártyás piacon belül a legtempósabban a kártyák fizikai jelenléte nélkül történő vásárlások – például az internetes vagy mobil appos vásárlások - forgalma növekedett, 2016-ban az előző évhez képest 50 százalékkal. Új technológiáról van szó, ezért a növekedés mértéke jelentős, de ezeknek a számuk és értékük az összes kártyás vásárláshoz képest még alacsony. A K&H szakértői azonban arra számítanak, hogy rövid idő alatt további látványos növekedésnek leszünk szemtanúi.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS