Extra funkciókért lépj be!

A negyedéves számok mellett képet kaphatunk a Yahoo jövőjéről is
Ma éjjel az amerikai tech szektor kerül reflektorfénybe, hiszen érkezik a Netflix és a Yahoo gyorsjelentése is. A Netflixnél a pénzügyi számok mellett az előfizetői kör alakulása lesz kulcspont, a Yahoo-nál pedig a cég jövője. - foglalta össze Kovács Bálint az Equilor elemzője.
Megjelent: 2016. 07. 18. hétfő 09:02

SZAKÉRTŐ

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
Kovács Bálintequilorgyorsjelentésrészvénypiacyahoonetflix

Ma piaczárás után ismerhetjük meg a Netflix második negyedéves számait. A pénzügyi mutatókat illetően az árbevétel 2,1 milliárd dollárra emelkedhetett a tavalyi 1,64 milliárdról. Az árbevétel összetételénél azonban fontos a hazai, azaz az amerikai piac teljesítménye is, mellyel kapcsolatban 1,21 milliárd dollárról szól a konszenzus. Az egy részvényre jutó nettó profit bővülés helyett jelentős, 50%-os visszaesést jelenthet a tavalyi, illetve az idei első negyedéves eredményhez képest is.

 

Ezeken a főbb mutatókon túl a Netflixnél kiemelt figyelem hárul az előfizetői kör alakulására is. Az első negyedévvel szemben szinte fele annyi, mintegy 2,23 új ügyfél fizethetett elő a szolgáltatásra. A cég előzetes várakozása szerint ebből mintegy félmillió volt hazai, míg közel 2 millió nemzetközi, azaz az USA-n kívüli. A várhatóan gyenge adat azonban nem okozhat meglepetést a piacon, hiszen ezt már korábban jelezték, nagyobb mozgásra akkor számíthatunk, ha sikerült megugrani a konszenzust.

 

Szintén zárás után érkezik a Yahoo gyorsjelentése is. A technológiai óriás 1 milliárd dollárról 840 millió dollárra olvadó bevételről jelenthet, míg az egy részvényre jutó nettó eredmény (EPS) 16 centről 10 centre zsugorodhatott. A gyengébb teljesítmény vélhetően a hirdetésekből származó bevétel visszaesésével magyarázható.

 

A Yahoo befektetőinél a fókuszpont a vállalat eladására helyeződik. Már korábban lezárult az utolsó, harmadik körös pályázat is, melynek eredményét a negyedéves jelentés bemutatása után tehetik közzé. A legesélyesebb befutó a Verizon lehet, a telekommunikációs cég a Yahoo mageszközét, az internetes keresőmotort vásárolná meg.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS