SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Csütörtökön jelent a kínai techóriás, az Alibaba - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Csütörtökön jelent a kínai techóriás, az Alibaba
7 milliárd dolláros negyedéves bevétel, 3,2 milliárd dollárnyi EBITDA és majdnem 1 dolláros EPS, ezt várja a konszenzus az Alibabától. A vállalat augusztus 17-én, az amerikai piaci nyitása előtt teszi közzé gyorsjelentését. - mondta el Kiss Mónika, az Equilor vezető elemzője.
Megjelent: 2017. 08. 17. csütörtök 08:50

SZAKÉRTŐ

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
Kiss Mónikaequiloralibabagyorsjelentésszámok

Az Alibaba felhőszolgáltatása repítheti tovább a vállalatot, miután a legoptimistább elemzői vélemények szerint átlagosan közel 70%-os éves bevétel növekedést érhet el a következő 4 évben. Ez egyben azt is jelentené, hogy a vállalat bevétele ebben a szegmensben 13,3 milliárd dollárra duzzadhat 2021-re, ezzel pedig az egyre növekvő kínai piacból akár 60%-ot is képes lenne kihasítani.

 

Ennél is nagyobb figyelem övezi majd az éves várakozásokat, miután júniusban a cégcsoport úgy nyilatkozott, hogy a bevétel a 2018-as üzleti évben 45-49%-kal nőhet. A hír azért rendkívül volt pozitív, mert a piaci konszenzus 35%-os bevétel növekedésről szólt. A társaság részvénye a hírek hatására hatalmasat ugrott és 13,3%-ot ralizva új mindenkori csúcsot állított be. Az azóta stabilizálódott 160 dollár alatti árfolyam újabb impulzusra vár.

 

Az Alibaba napjainkra már nem egyszerű kereskedő vállalat, tulajdonosa a taobao.com-nak, Kína legnagyobb online üzletének, és a tmall.com-nak is, amely vezető a prémium termékek online kereskedelmében. A vállalaté az alipay.com, ami a Paypalt mintázza, a Youku Tudou, a YouTube kínai megfelelője és a Sina Weibo is, ami a helyi Twitternek felel meg. Az Alibaba Group továbbá online marketinggel és a kereskedelmi weboldalak révén logisztikával is foglalkozik. Az Alibaba tehát egyfajta átmenet az Amazon és a Google között.

 

A cégcsoport éves jelentéséből kiderül, hogy bevételük jelentős része a kereskedelmi tevékenységükből származik, de egyéb szegmenseik bevételeinek aránya is egyre számottevőbb. A felhő alapú számítástechnikai szolgáltatásaikból jövedelmük 103%-os, míg a média és egyéb innovációkból származó bevételük átlagosan 160%-os éves növekedést mutatott.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS