SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Jön a Snapchat IPO - felkészülünk a rakéta kilövésre - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Jön a Snapchat IPO - felkészülünk a rakéta kilövésre
Ez lehet a következő nagy dobás a technológiai piacok tőzsdére menetelésénél, követve a Facebookot és a Twittert. A Snapchat demográfiai vihart okozott a tinédzserek körében, 22 milliárd dollárra becsülik az IPO-t.Összeszedtük, hogy mit lehet tudni a startolás előtt.
Megjelent: 2017. 03. 01. szerda 14:15

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
xtbrészvénysnapchatipobevezetéstőzsdeközösségi médiafelhasználóstartupnyse

A Snapchat a közösségi hálók történetének következő nagy dobása. Felhasználószámban éppen előzi a Twittert, a növekedés dinamikája látványos. De újra ez a kérdés: miből lesz a cégnek majd pénze, ha a szolgáltatása alapvetően ingyenes. Az elemzők szerint a Snap a rohamléptekkel fejlődő mobil hirdetéseket célozza meg. Megvásárolható kiegészítő lencsékkel, hely- és alkalomfüggő geofilterekkel, szponzorált élő történetekkel, felderítésekkel, felhasználók által generált reklámokkal szednének be nyereséget. A Snapchat tehát reklámokat közvetít, amely nem feltétlenül zavarja a felhasználókat, sőt, sokak számára érdekesebbé teszi a marketinget.

 

Az  amerikai tőzsdefelügyelet elemzése szerint a Snap 2016-ban több, mint 6 alkalommal ért el rekord bevételt a 2015-ös évi teljesítményéhez képest és tavaly elérték a  404,5 millió dollárt. Ugyanakkor a nettó veszteség is nőtt: 514,6 millió dollár volt 2016-ban, szemben a 2015-ös 372.9 millióhoz képest. A tech startup-oknál nem meglepőek a veszteséges évek. Amíg a termék népszerűsége emelkedik, a befektetők tolerálják a trendet. Márpedig a cég felhasználóinak a száma a 2013-as 33 millió főről 2016 végére 301 millióra nőtt, évi 50%-nyi emelkedéssel. A platform nagyon is él, napi 158 millió user 2,5 milliárd snap-et küld, az amerikai tinik szerint ez a legjobb közösségi háló.

 

A Snapchat most a leggyorsabban növekvő felület a mobilhirdetési piacon.

Egyes előrejelzések szerint a mostani 66 milliárd dolláros értékéből 2020-ra 196 milliárd dollárt kreál. A mérleg másik serpenyőjében ott vannak a kockázatok, hiszen a Snapchat magára húzza a folyamatos veszteségeket, amelyek problémát jelenthetnek a profitabilitás hosszas fenntartásában. Nehéz lesz elérniük, hogy a felhasználók még több reklámot használjanak és közben a bruttó haszonkulcsot is növelniük kellene, ami 2016-ban 10% alatt volt, míg pl. a Google és a Twitter esetében ez a szám 60%, a Facebook-nál 80%. A szolgáltatás nagyban a Google Cloud-ra alapszik, ami növekvő aktivitás mellett mindig növekvő költséget jelent majd.

 

A Snap feltehetőleg körülbelül 21 milliárd dolláros előjegyzéssel debütál, a becslések szerint kb. 14-16$ közötti részvényenkénti árfolyamon nyithat majd. Ez rengeteg pénzt hoz a vállalat számára és az éppen 400 millió dollár fölötti nyereség hamar felpöröghet. 52 szeres túljelentkezés van a Snap részvényekre, ami máris új rekord a technológiai részvények kibocsátásánál. A Bloomberg és a Fortune szerint az IPO március 2-re van kiírva.

 

Ha megnézzük, hogy az elmúlt években a nagy technológiai részvények árai a bevezetés után az első 90 napban hogyan mentek, azt látjuk, hogy az IPO napja és a 90-edik napon jegyzett ár közti különbség átlagosan +68,2% volt. Három hónap után egyedül a Facebook volt jelentős mínuszban, de azóta sokszorosan kihízta az akkori értéket. A 7 vállalat részvényeinek az első 90 napban lenyomott emelkedése átlagosan 25.5% volt. A Facebook IPO-hoz képest a Snapchat papírjainak jegyzését jóval lejjebb kezdik, így van esély arra, hogy ha ilyen ütemben nő a vállalat pozíciója, akkor a részvények is emelkedhetnek az első hetekben.

A teljes elemzés megtekinthető EZEN A LINKEN.

 

Ez a jelentés előírt általános információs és marketing célokat szolgál. Bármely vélemény, elemzés, ár vagy más tartalom nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy ajánlásnak! A kutatás nem készült a jogszabályi előírások szerint, amelynek célja a pénzügyi elemzés függetlenségének megőrzése, és mint ilyen marketing kommunikációnak tekintendő. A múltbéli teljesítmények nem szükségszerűen jelzik a jövőbeni eredményeket, valamint bármely személy aki ezen az információkat használja, teljes egészében a saját felelősségére teszi. XTB nem vállal felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, beleértve bármilyen elmaradt haszont is, mely közvetlenül vagy közvetve a riport használatából adódik vagy annak megbízhatóságára épít. A tőkeáttételes termékek kereskedése magas szintű kockázatot rejt, amely gyorsan a tőkéje ellen mozoghat. A veszteségek meghaladják a betétjeit és szükséges lehet további befizetésre. Ezek a termékek nem alkalmasak minden ügyfél számára, ezért kérjük bizonyosodjon meg róla, hogy felmérte a kockázatokat, esetleg kérjen független tanácsot! Az XTB által nyújtott kereskedési elemzésben és / vagy a kutatásaban, a szerzőnek a cikkeben említett eszközöknél érdekeltsége lehet. Az XTB rendelkezik azon irányelvekkel melyek egy esetlegesen felmerülő összeférhetetlenség azonosítására és kezelésére a kereskedelmi elemzés készítésével kapcsolatban alkalmasak.



Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS