SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Az Y-generációt is a fizu érdekli, nem hogy magyar, vagy - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Az Y-generációt is a fizu érdekli, nem hogy magyar, vagy "sexy" a cég
Egy kutatás bemutatta, hogy az 1980 és 1995 közt született fiatalok, amelynek tagjai most kezdik igazán uralni a munkaerőpiacot, miképp viszonyulnak a pályaválasztáshoz, a karrierépítéshez, egyáltalán itthon képzelik-e el a jövőjüket és valójában milyen fizetési igényeik vannak.
Megjelent: 2016. 05. 25. szerda 10:00

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
hajdú csongorfrissdiplomásfiatalgenerációmunkavállalatfizetésbércafeteriaállás

A Frissdiplomás Kft. idén tavasszal elkészítette ezt a hiánypótló kutatást és részletesen elemezte a Y-generáció munkához való viszonyát. Az eredmények megszülettek, íme a kutatás főbb megállapításai:

 

- A leginkább a szakmai fejlődés foglalkoztatja ezeket a fiatalokat.
- Leginkább attól tartanak, hogy nem fognak elég jól keresni.
- Legkevésbé tartanak attól, hogy nem tudják a diplomájukat megszerezni, vagy, hogy nem tudnak majd elhelyezkedni.
- Egy meghirdetett pozíció leginkább attól válik vonzóvá, ha a juttatások versenyképesek.
- Az vonzza legkevésbé őket, hogy magyar cég legyen az a bizonyos munkaadó.
- A munkaadó kiválasztásakor első prioritás az anyagi juttatás.
- Legkevésbé az alapján választják a munkaadót, hogy mennyire cseng jól a cég neve.

 

Érdekesség, hogy az a sztereotípia, mely szerint a vezetői tapasztalatszerzés, a külföldi tapasztalatszerzés és a rugalmas munkavégzés a fontos az Y-generáció számára, nem bizonyosodott be, hiszen minden kérdésnél az igazolódott be, hogy az anyagi juttatások és az előrelépési lehetőségek a legfontosabb számukra.

 

A cég kiemelte, hogy a válaszadók mindössze 8%-a jelölte meg, hogy a jövőjével kapcsolatban a fizetésen kívüli juttatások kérdésköre foglalkoztatja, így nem számolnak komolyan vele. Mint megtudtuk, a mai fiatalok irreális jövedelemigényeket fogalmaznak meg, a bértárgyalási szituációban nem is számolják bele a béren kívüli cafeteria elemeket a fizetési csomagukba. "Így szocializálódtak a magyar fiatalok, hogy azt nézik, mennyi pénz érkezik a bankszámlájukra a hónap végén" - fejtette ki Hajdú Csongor, a a Frissdiplomás Kft. ügyvezetője.

 

A Frissdiplomás Kft. a saját weboldalát, a közösségi média felületeket (pl. Facebook) és az egyetemi kapcsolataikat felhasználva, nyereményjáték segítségével végezte el az Y-generáció felmérését. Az adatfelvétel online felületen történt, összesen körülbelül 2800 releváns válasz érkezett. A várakozásoknak és a célcsoportnak megfelelően többnyire fővárosi válaszokat kaptak (49%), illetve további kiemelkedő számú válasz érkezett megyeszékhelyekről (11%) és egyéb városokból (28%). A legtöbb válaszadó az 1990-es években született, végzettség/érdeklődés szerint leginkább a gazdasági, mérnöki, műszaki és informatikai területen tevékeny fiatalok közül került ki.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS