Extra funkciókért lépj be!

A munkáltatók új kihívásokkal néznek szembe. A gamifikáció lenne a megoldás?
A munkaerő-piacot egyre jobban jellemzi a fluktuáció. Ha a munkáltatók nem veszik figyelembe a megváltozott, újfajta igényeket, a dolgozók ma még csak nehezen megtarthatók, később azonban már megszerezhetetlenek lesznek, mondta el Herczeg Zoltán, az Activate cégvezetője.
Megjelent: 2017. 03. 30. csütörtök 10:24

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
herczeg zoltánactivategamifikációgenerációmunkavállalómunkáltatókihívások

Kutatások szerint a Z és Y generációs fiatalok egészen mást tartanak fontosnak a munkavállalás kapcsán, mint a korábbi generáció tagjai. Meglepő módon, a bérezés ebben a rangsorban csak a negyedik, ötödik helyen található. Tehát a munkáltatóknak figyelembe kell vennie ezeket a megváltozott igényeket, ha most meg szeretné tartani alkalmazottait, későbbiekben pedig, ha szeretné megszerezni a dolgozóit.

Az informatikai cégeknél, ahol a legtöbb új generációs fiatal dolgozik, már szembe kellett nézniük a problémával, így megoldást is kellett keresniük rá. Egyelőre úgy néz ki, hogy meg is találták az ellenszert: gamifikáció. A gamifikáció - vagy más néven játékosítás - a játékok és játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, célja pedig, az ott zajló folyamatokat érdekesebbé és eredményesebbé tegye. Elég csak a Google közismert irodájára gondolnunk, ahol nem korbáccsal állnak a vezetők a munkavállalók mögött, hanem, mint kisgyerek a számtógépes játék előtt, szinte kirobbanthatatlanok a gépek mögül.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS