SELECT v.*, v.category_id, IF(s.title is null, c.title, s.title) as category, desc_short , c.title as mainCategory, UNIX_TIMESTAMP(showtime) as rawshowtime, tps.id as topic_id , tps.image as topic_image, tps.title as topic_title, tps.text as topic_text FROM video v LEFT JOIN topics tps ON (v.topic_id = tps.id) JOIN category as c ON (c.id=category_id) LEFT JOIN category as s ON (s.id=subcategory_id) WHERE v.url = :url AND status_id=1 AND showtime<=NOW() ORDER BY showtime DESC
Röviden megmutatjuk a főbb tudnivalókat a Top 10 techcég - (videó)

Extra funkciókért lépj be!

Röviden megmutatjuk a főbb tudnivalókat a Top 10 techcégről
Napjainkban egyre inkább körvonalazódni látszik az a trend, miszerint a hagyományos kiskereskedelmi üzleti modellt az online kiskereskedelem térhódítása befolyásolja, és egyre nagyobb piaci részesedést szereznek az ezzel foglalkozó vállalatok.
Megjelent: 2017. 06. 14. szerda 16:25

KÖVESS MINKET ITT IS!

Hírlevél
A hét legütősebb videói

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
kiss nicholaserstetechnológiatechcégekalibabaamazonebayfacebookgooglesnapchattwitterteslamicrosoftnetflix

Az Alibabát, ha nézzük, azt láthatjuk, hogy év/év alapon közel 50%-kal tudodtt nőni az árbevétel. A kínaii vállalat esetében főként Kínára esik az e-kereskedelemből származó bevétel nagyobbik része. Ez áldás is, és átok is egyben: míg az USÁ-ban ez a piac kb. 15%-ot tud növekedni, addig Kínában ez 50% körüli, azonban egy esetleges sokk, mely a kínai gazdaságot érheti, jobban ki van téve.

Az online kereskedelemmel foglalkozó cégek a nagymennyiségű cashflowból, amit be tudnak gyűjteni, más, nagyobb haszonkulcsú üzletágakba fektetik. Gyakori például az onlinemédia tartalmakba, illetve a felhő alapú szolgáltatásokba való befektetés. Jelenleg az Alibaba a bevételek 10%-át, az Amazon pl. 5%-át fekteti ezekbe az üzletágakba.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS